torsdag 29 september 2011

Det vackra...

Godmorgon,,
Åh så underbart idag skiner solen in här,
och jag börjar inte arbeta förrän i eftermiddag.
Har ni sett vilket vackert gammalt kort..
.
Kunde inte låta bli och arrangera lite och visa lite bilder
på detta vackra.
.
Ser ni baksidan lika vacker den,
.

Sådant här inspirerar mej.. .

.

Och den gamla duken
helt underbar.
Alla dessa saker finns nu inne på
min bloggbutik,

http://fagel-blabutik.blogspot.com/

.
.
Önskar er alla en underbar
Dag!
Kramar Kathrine...

10 kommentarer :

Anonym sa...

ja gamla foton kan man titta länge på och fantisera om hur de som finns på bilden har haft det i sina liv....kramis semlan (mys och hemtrevnad)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är ett jättevackert foto, dom ser lite vemodiga ut. Men det var säkert en stor stund både och gifta sig och gå till fotografen.
Ha en solig fin dag
Kramar
AnnaMaria

Sallys hus sa...

Hej hej!
Ja visst är det något speciellt med foton från förr. De ser så allvarliga ut...högtidliga...
Jag har haft lyckan att få en stor kartong med gamla släktfoton...så många så jag kan omöjligt ha alla framme...men kul att ha till lite pyssel.
Jag gillar dina fina fönsterfriser i ditt förra inlägg...viiil haaaaaa..;)
Kram o ha en fin dag!
Katarina

jessikan sa...

Älskar dessa gamla fotografier. Idag är det så annorlunda, vi fotar och fotar, raderar de som inte blir bra, vet vad det är vi framkallar eller kör i skrivaren. Det är inte längesedan man skickade iväg sina filmer och längtade efter det tjocka kuvertet som kom kom på posten med 24 mer eller mindre bra bilder :)

Och på dessa gamla bilder är ju som du säger baksidorna så fina! Så arbetade.

Kram J

fyra vindar sa...

a nice day to you to.. :)
tjingelingen fra miss sophie

rosenälvorna sa...

Ett så stiligt bröllopspar:) Men du, duken var ju i en underbar spets, måste kika in på din bloggbutik. Christina

Myricas Farmor sa...

Jag tycker att det ser mera högtidligt ut på gamla foton än idag, det är kanske något jag som bara jag tycker.
Jag fixar det i morgon med skorna.
HA det gott
kram

skifferhuset sa...

Ja tänk vad gamla kort är fina, alltid uppklädda fina högtidliga människor! Nu tar man kort på kort å de som inte blir bra radderas bort, ja tiderna har förändras och tur är väl det! Ha en fin kväll! Kram Iréne

Hanna sa...

Hej!
Så fina bilder.
Rosa och vit vacker bakgrund till dessa vackra foton.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Mina Gouldsamadiner sa...

Ujujuj otroligt vackra saker.Gillar gamla ateljéfotografier och duken ser nästan ut som en gammal brudslöja...
Kram Kicki