tisdag 25 oktober 2011

I arla morgonstund...

Godmorgon,
här sitter jag igen och kikar in till er alla,
idag är det redan Tisdag,
helgen gick så fort.
bilden är tagen i mitt trappfönster
för några dagar sedan
när solen sken in så vackert.
.
Mera bilder från mitt trapphus,,
där jag älskar att vara, det är så ljust och härligt
en riktig veranda känsla.
.
och sen vi renoverade, har det blitt så fint
och jag är så nöjd med resultatet.
.
Hoppas ni inte tröttnar på mitt trapphus.
.
Idag hade jag tänkt att jag skulle lägga ut lite saker på
bloggbutiken,
men det är ju så svårt att fota när det är så mörkt
men jag skall försöka göra mitt bästa.
Önskar er alla en fin dag!
Många Kramar Kathrine...

16 kommentarer :

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Vi tröttnar inte ! Det ser så fint ut.
Visst vill man ha det ljust nu när man ska fota men man får nöja sig med det som blir ;)

Ha en fin tisdag!

Kramar Sirpa

Bonjade sa...

Good morning.....on this early day.
How I love it when the sun is shining in my home in the early morning.
Love your wall paper so much.
Fine day

Mys och hemtrevnad sa...

trapphuset är jättefint så du får gärna visa bilder därifrån...en god morgon till dig kramis semlan

Myricas Farmor sa...

Så fina foton av ditt hem, det är väl kul när man fått ändrat och man tycker det blev ett lite annorlunda hus.
HA det gott
kram

Country Hill sa...

God Morgon Kathrine, inte tröttnar man på att se bilder från ditt vackra trapphus inte, förstår att du trivs där.
Det är en antikmässa i Frihamnen i Stockholm, jag har en reklamruta överst där man kan läsa om öppettider, utställare osv. Ska försöka få till ett inlägg om fribiljetter idag.
Ha en fin dag!
Kram Lena

Hulda sa...

Skjønner godt at du liker deg der i trappehuset. Så koselig og flott som du har det der. Liker de gamle vinduene også. Nydelig med sola som skinner inn.

Mina Gouldsamadiner sa...

Jättesnygg spegel!!!Snygg tapet!!!Du verkar ha ett hemskt mysigt hem!!!
Kramiz.

Marianne sa...

Hei!!!

Den snygga tapeten i ditt trapphus blir jeg aldri lei. Den har jeg nemlig på en vegg i
mitt nyoppussede soverom (takk for tips) :)

Ha en fortsatt fin dag!!! :)

Klem

@nne sa...

hmm sunshine! in Belgium it's grey, grey, grey! thanks for sharing your pictures! @nne

Hagbacken sa...

JAG tröttnar då aldrig på ditt trapphus då det ju ÄR så fint :) Förstår att du är nöjd sen ni renoverade, gillar verkligen tapeten och sen hur du har inrett det på det sen :)

Och fy för dig vad du har lagt ut mycket fint i butiken ;)

Kram Linda

Anki sa...

Mmmmm mumma för ögat, ditt trapphus *ler*
Nja det här ljuset liknar skit, men idag skiner solen så det är skönt...dogsen börjar bli bättre så det är oxå skönt, det har varit heltidsjobb den här magsjukan!

Ha det gott!
Kramis!

Sallys hus sa...

Hej hej!
Nej inte tröttnar man på ditt trapphus och den ljuvliga tapeten. Spegeln är väääldigt vacker..;)
Kram Katarina

It's me sa...

Have a nice evening...love from Holland...xxx.

rosenälvorna sa...

Hej, tröttnar ine på ditt trapphus, däremot ger det inspiration inför renoveringa av vårt "övergivna" rum. Christina

john sa...

oh Katherine your home looks so lovely and that lovely glass lampshade ...just beautiful ! It's so nice when the sun shines in,gives the place a real nice feel.
Gail x

jessikan sa...

Man kan inte tröttna på ditt trapphus!! Tapeten är ljuvlig! I morgon ska jag ut och leta tapeter, då ska jag ha din lite i bakhuvet :)

Kram J