måndag 20 februari 2012

Lite sovrum...

Tjingeling..
Idag är det sol här hos oss, och jag skall strax ta en promenad,
börjar inte arbeta förrän på eftermiddagen

 Idag visar jag lite bilder från mitt sovrum,,
det är inte så ofta jag gör det,,
men idag får ni se från en vinkel,
rummet är så stort så det är svårt att fota 
hela.

 Vi har sned tak på båda sidorna av rummet och
bakom varje tak ligger kattvindar.
Idag är det så ljust så det gick bra att fota
Kanske visar jag några fler bilder en annan dag
Golvet kan ni bortse ifrån I hate it
under ligger ett gammalt trägolv, som skall tas fram och ev,
målas vitt.

 Här hamnade kudden som jag visade jag hade fyndat
i lördags,, men bara tillfälligt
jag har fotat nu på morgonen, saker som jag kommer 
att lägga ut på Bloggbutiken i morgon.

 Vad tycker ni?
Är den inte vacker?
Först tänkte jag behålla den men men jag har så mycket
så den får gå vidare till någon annan
Ler!

Här har tvättats och strukits hela morgonen,, 
det tar tid att fixa till allt.
men det är roligt också
Hoppas ni alla får en fin vecka

Kramar Kathrine...

18 kommentarer :

helle sa...

Jovist er den smuk, jeg ville beholde den selv. Smukt sammen med den hvide pude.
Lækkert soveværelse du har Kathrine!

Hav en fin uge, ven!
Kram Helle

idémakeriet sa...

Vad härligt med ett stort sovrum som hamnar inte på en bildklick.
Vi har en sån pytteliten sovrum som får plats med garderob och en dubbelsäng sedan är det stopp.
Huset var färdig ritat och byggaren skulle börja att bygga sedan upptäckte vi att jag hade en liten present i magen och att ett sovrum skulle till.
Vi fick skära lite från alla hål och kanter för att trycka in ett sovrum till och vi lyckades.
Men detta skärande gav oss ett litet sovrum.
Ja vad gör det, det viktigaste är att barnen har ett tillräckligt sovrum, de leker där och är där mycket mer än vi i vårt sovrum.
Fina skatter du hittade.
Kram gerda

Heimlaga ting sa...

Så trivelig soverom, der er det virkelig lagt til rette for gode drømmer <3
klem Nina

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint sovrum.Ha en skön vecka .Kram Rita ♥

All Seasons sa...

I love your pillow, so nice!!
Take a look at my blog, Kathrine and see the link. You can read it (Swedisch..) and hope you enjoy it. It a post from me on a Swedisch blog..
Have a nice day, enjoy!
Hugs,
Patricia

Pia sa...

Åh, så ljuvligt när allt är vitt! Och bry dig inte om golvet! Här finns ännu både plastmatta och kork (vilket ju nog är varmt och skönt, korken alltså, men FUUULT)!!!!

Kramisar!
-Pia-

Unknown sa...

Alltid roligt att få hälsa på i Dina rum Kathrine, om så bara lite grann åt gången ;*)
Du har så fint ~~~

Dags för promenader här igen också.
Solen flödar över markerna...

Kramen från Eva

Mina Gouldsamadiner sa...

Mycket fint har du där i dina gömmor,förstår inte hur du lyckas skiljas från dina fina saker du hittar.
En fin chiffonjé/sekretär har du där oxå,jag är på jakt efter en har jag fått för mig ;))
Kramiz.

Bonjade sa...

Such nice and cosy bedroom you have.....love all that white...it makes me calm and.......love to sleep ;)
Love that georgeous pillow.

Fine new week

Blommiga Rutan sa...

Vilket fint och vilsamt sovrum du har!

Kudden är verkligen fin, inte lätt att skiljas från den kan jag förstå!

Trevlig kväll
Kram Anncathrine

Vita små hjärtan sa...

Jättefint och smakfullt!
Å massa härliga detaljer!
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

Vintage House sa...

hej
härligt sovrum ni har och kul med lite planer....
tack för hälsningen
ha en fin kväll
kram
sansdra

Amelie sa...

superfin! fina bilder!
kram amelie

Lycka är ~ Onnea on sa...

det ser så fint ut hos dig.
ha en bra vecka!
~marita~

Solveig (Svingenslillehus) sa...

VAKKERT soverom! Virkelig herlig! Puta ble jo prikken over i`en! Love it!

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

VAKKERT soverom! Virkelig herlig! Puta ble jo prikken over i`en! Love it!

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!

Solveig sa...

For et koselig soverom!! Så gjennomført er det ikke hos meg, men kanskje det blir etterhvert;o)))
Nydelig kommode og koselige detaljer skaper et flott miljø hos deg;o)
Ønsker deg en riktig fin uke, vennen.
Klem fra Solveig

Malin's Hus sa...

Söt liten kudde, vackert i ditt sovrum, kraaaam