onsdag 8 augusti 2012

Badbaljebus hos Mormor...

Tjingeling alla fina...
Jag heter Theo,, och tycker om att vara i Mormors
Trädgård och busa i hennes gamla zinkbalja.
Hoppas ni inte tröttnar på alla bilder Mormor 
visar på mej...

 Kul med Badbaljebus...
Bus i Balja är så Kul.

 Efter Bus i Baljan är det gott med lite mellanmål
Här äter jag rivet 
Äpple
Det gillar jag!

 Kan vara lite svårt att få in dessa långa äppelbitar i munnen,
men vet ni jag tränar på det vaje dag så jag blir nog
en hejare på det!

 Äppelmums så Gott!

 Ser ni så koncentrerad jag är, det gäller att pricka rätt,,

 Ibland är det bra att bli lite arg,, då går det liksom lättare,
Hi, hi,,,

 Ja det var väl det det,,
nu dröjer det nog ett tag igen innan mormor visar 
mera bilder på mej,,
hon säger att det finns risk att vi tröttar ut er annars.
Kan man tröttna på mej som är så söt?
Tjingeling till alla som kikade in här idag.


Mormor hälsar också!

Kramar Theo Och Mormor Kathrine...

13 kommentarer :

G:a Affären sa...

Men han är ju bedårande söt! Lyckliga du som får ha honom ibland och att Theo får busa i badbaljan. Vilken koncentration sen när det var dags för mellanmål!

Malvor är så vackra och jag gillar att de sköter sig själva till och med med förökningen!

Märkduken kom igår, den är så otroligt fin!
Kramar
Cia

Viola sa...

Inte tröttnar på bilder från den där lille busen, så charmiga :) ha en fin dag bland regnskurarna, kram

LissasVita sa...

Finaste Theo....dessa små som tagit sig in i våra hjärtan....nä dem kan vi inte tröttna på..jag är ju med mormor som du nog sett....Kramen Lisbeth

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Inte kan man tröttna på en sån gullunge.
Puss på er
AnnaMaria

Nyanser av vitt sa...

Så söt han är och så fint han har det hos mormor.
Kram Agneta

idémakeriet sa...

Kan tänka mig att ni har njutit av en härlig go kille.
Underbara bilder!
Kram gerda

Anki sa...

Visa hur många bilder som helst, man tröttnar aldrig på såna små charmisar! Han har glimten i ögat lilla Theo *ler*...verkar vara en härlig parvel!

Ha en fin dag & kram!

Vitspets sa...

Så söta bilder ...
Kram Karina

Vitspets sa...

Så söta bilder ...
Kram Karina

Anonym sa...

Hej Kathrine

Vad jättefina bilder på söta Theo. Kan du maila ett nytt recept på din köttfärslåda imorgon, för jag ska handla då. Vore jättesnällt. Kram lillasyster Sussi

Vita små hjärtan sa...

Inte tröttnar vi heller!
Gullunge där :)
Kram Agnetha

Hajan sa...

inte tröttnar man på dig
lilla Theo,bilder säger mer än ord.
kram

Prinsessorna på Bellevue sa...

Sööt liten Theo!!!
Hittade till dig idag och din fina bloggbutik! Jag blev helt sjuuuk! Åh, så mycket fint, ville ha så mycket!

Kram
Petronella