måndag 20 augusti 2012

En Dag på Formex Mässan...

Godmorgon kära läsare...
Japp då var det då Måndag igen,,
tiden går fort när man har skoj,
Här kommer lite bilder tagna från 
FORMEX
i helgen,
(Nordens största inredningsmässa)

 Jag Och Anna 
(Min dotter)
Utanför Mässan,
precis innan vi skall gå in.

 Glada och förväntansfulla
står vi här uppställda framför 
kameran...

 Väl inne möttes vi av denna fina monter
har tyvärr missat namnet
Men Dansk design när den är som bäst
Mycket fint! 

 I Härliga färger...
Kolla in trasmattan på golvet under stegen,
tre stycken gamla trasmattor som
man sytt ihop,,
så snyggt!

 Denna monter föll jag mycket för,,
LIVING STORY
så mycket snyggt, mycket industriellt,
men även annat fint.

som dessa fasaner som jag blev så kär i.
Härligt!!!

 Och kolla in dessa plåtskåp,
det stora och sedan dom små..
Like it!!!

 Även denna Adventsstjärna,, i metall som fanns i
tre storlekar,,
Love love love.

 Sedan lite mera Danskt
Lisbeth Dahl
så mycket fint, med mycket romantiskt,
och flärdfullt.

 Ja det var mycket att se på denna 
Mässa,
mycket inspiration att ta med sej hem
 och spinna vidare på.
Vid stägningsdax var det då dax att bege sej hem,

 Trötta men nöjda,
åkte vi  hemåt igen,
Och nu sitter jag här och skriver till er,,
med huvudet fullt av ideer och tankar,
Kul att få dela med sej av allt det fina,
Önskar er alla en fin Vecka!


 Kramar Kathrine...

10 kommentarer :

myrica sa...

Ååååå det är kul att gå och titta på mässor, jag väntar på symässa.
Så mycket fint där fanns, köpte du mycket nya saker??? ler.
ha en bra dag
kram

Anneli sa...

Kul att du visar från mässan, vi kom inte dit som var tänkt.
Fortfarande mycket vitt och industri?
Svarta detaljer?

Kramkram,
Anneli

Anki sa...

Vilka snygga brudar *ler*...å stegen, vilken läcker färg!
Föstår att det var mycket att ta in, å att du har huvudet fullt av ideér nu!

Jamen visst är den fin, jag har använt den flitigt och hade den på dopet...älskar Cream!

Ha en fin dag nu vännen!
KRAM!

Helena sa...

Roligt med bilder på dig o din dotter :-)alltid lite kul att få ett ansikte på bloggvänner.
Vad fint det ser ut med möblemanget under äppelträdet.O de fina stengångarna gillar jag oxå.
KRAM från mig!

Vitspets sa...

Åhh så fina bilder ...
Kram Karina

It's me sa...

It looks great !! and you two too......love from me...xxx..

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Roligt och se dina bilder för du hade lite andra montrar än jag sett på andra bloggar. Och ni är så fina, det lyser förväntan över er.
Kramar
AnnaMaria

Lilla Lycksta sa...

Härligt med inspirerande bilder ifrån mässan. Fina är du och din dotter på bilderna. Ha det nu så gott!

Kram Camilla

Blommiga Rutan sa...

Javisst var det mycket fint på mässan!
Roligt med bild på dig och dottern.Gick också där med dotter ( och barnbarn). Bra med olika åldrar när man köper in inredning.

Kram Anncathrine

john sa...

Lovely photo of you and your daughter ! and thanks for showing us round Formex...sigh ..how nice ! Gail x