tisdag 7 augusti 2012

Mera Theo...

Godmorgon kära läsare..
Här kommer lite mera bilder av 
THEO

 Hoppas jag inte tröttar ut er,,
men lillgubben är så söt.
Blandar in lite trädgård också, 
***********

 En gammal planteringskruka är så intressant
ser ni så koncentrerad han ser ut.

 Leka i baljan är så mysigt...

 Där sitter mormor och knäpper med nån konstig grej,,
hmmmm mycket intressant.

 Fin kombo, dessa två!

 Ja det var lite mera bilder på vårt Barn Barn 
Theo,
Till nåt helt annat,
 ser ni så fina blommor vi fått här i rabatten,
dom har frösått sej själva från ingenstans,,
Myskmalva tror jag dom heter,,
helt klart att dom passar in perfekt just här,,
ja ibland kan naturen fixa till det så rätt.

 Fint är det i alla fall.


Tack alla söta för era gulliga kommentarer,
försöker att svara så gott det nu går.

Ha en fin Dag!
Kramar Kathrine...

14 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilka söta bilder på Theo.Bara så himla söt och gullig.Ha en skön dag rara du .Kramar Rita ♥

myrica sa...

Vilken liten söt parvel.
Ja blommor överlag är ju så fina, men jag tycker det har tagit på dom nu i år, om det har regnat för mycket.
Tycker inte dom är lika fina här.
Ha det gott
kram

It's me sa...

Sweet sweet sweet Theo....so nice...love Ria...xxx...

Dronninghuset sa...

HEI,

;-)) nydelige Theo!
SKIKKELIG SØTNOS!
vi er også blitt besteforeldre. for første gang. til en vakker prinsesse. hun er fire uker førstkommende torsdag. om du går på bloggen min og kikker tilbake i tid får du se mange bilder av lille gullet.
såå moro med barnebarn. liker!
ha en herlig dag,
varm klem TOVE

Ezter sa...

Ännu fler fina bilder! Jag får inte lägga ut mina barnbarn :( Men det var den stora jag hade i fotoutmaningen denna veckan, men de bidragen har jag i min fotoblogg. Vet inte om du såg den också?
http://eztersfoto.blogspot.se

Tack för att du tittade in och kommenterade :)

Frøken Anker sa...

Hej Kathrine
Hvor er han bare dejlig. Vi går i disse dage og venter på, at min datter skal føde sit andet barn :-)

Vedr. din kommentar på min blog.. min far sagde altid: VIL HA', FÅR INGEN TING!

En hilsen fra regnen
Birgitte

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Du har såå stiliga karlar i Din trädgård du Kathrine :-)

Och så fina de vilda är...faktiskt lite extra spännande det där med blommor som liksom frösått sej själva, och bjuder på sin skönhet.

Kramen från Eva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Han är så söt, så roligt för er när han kommer på besök. Och det blir ju ett äventyr för honom och leka i din fina trädgård.
Kramar
AnnaMaria

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Förstår att du visar bilder på lille Theo! Han är ju jättego! Det måste vara jätteroligt att vara med honom...
Kram
Marie

Jana sa...

Du verkligen glada barnbarn Theo har en vacker röd byxor.
Ha en trevlig dag.
Jana

john sa...

Ahh Theo is just so cute ! and helping you in the garden too ! the mallow is a lovely plant ..perfect for country garden look. Gail x

Blommiga Rutan sa...

Han är sååå jättesöt lilla Theo!
Klart att ingen kan tröttna på att se bilder av honom, nej, flera bilder gärna, bilder på små sötnosar kan man inte få för mycket av!!!

Har också myskmalva som frösått sig och spridit sig, jättefin blomma tycker jag.

Kram Anncathrine

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Blir aldri lei av den søtnosen der.. Flotte bilder av gutten og hagen ♥