torsdag 2 augusti 2012

Nya Fynd...

Godmorgon alla söta läsare..
nu har jag lagt in lite mera på bloggbutiken,
av sakerna som jag hittade på våran 
Road tripp.
Dom gamla regissörstolarna är nu färdiga
och finns nu att köpa på  bloggbutiken,

 Jag valde att måla om dom i en Antikvit färg och 
behöll orginaltyget, men färgade om det i en 
ljuvlig blå nyans.
Kudden finns också på bloggbutiken nu.

 Det finns två utav dom här stolarna,
och dom går att fälla ihop,,
man kan ha dom inne och ute och ja var man vill.
så praktiska och snygga.

 Denna vackra spetduk hittade jag i 
Danmark, den är så fin...

 Bolsterkuddar från Skåne, denna och en till som ni kan se 
skymta på sidan.

 En härlig gammal plåtburk också inköpt i
Danmark...
Och så lite till,
så Varmt Välkomna in i bloggbutiken,
http://fagel-blabutik.blogspot.se


Idag tittar solen fram här och man blir lite gladare,,
det har regnat i flera dagar nu.

Önskar er alla en fin dag
Snart är det Helg igen!

Kramar Kathrine...

15 kommentarer :

Hanna sa...

så fina saker.
ha en bra dag!
Kram
Hanna

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad fina saker du har hittat.Spetsduken blev jag ju kär i ,tycker det är bara så fint och romantiskt med spets.Ha en underbar dag.Kramar Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Superfina saker, stolarna blev jättefina när du målat och fixat tyget. Och det är i bibblan jag ska ha kuddarna, kommer bli toppen.
Kramar
AnnaMaria

gamla skolan sa...

Du hittar alltid så fina saker !! Både stolarna och örngottet var jättefina !
Kramar // Susanne

Marie Louise sa...

Hej Kathrine...hoppas allt är väl med dig..sommaren går mot sitt slut verkar det som..och bloggandet tar vid lite igen...många fina saker du har som alltid...Kram Marie

Eleonora sa...

O så mycket fint du har hittat på din resa. Dylika stolar hade jag 2 av förförra sommaren - men vem som fick dom har jag glömt. Fina är de i alla fall.

Fortsatt god sommar! Vet du att fågelkvittret här gör min papegoja nästan galen ---- hon kvittrar extra mycket just nu !!!!

Kram från Eleonora

Viola sa...

Härliga fynd som alltid :) och du...den butiken såg ju helt underbar ut..var mkt man skulle kunna tänka sig,.....ha en skön kväll, kram

Titti sa...

Fina fynd du gjort. Ha en fortsatt fin vecka.

Pia sa...

GRR, att se så mycket fint i din butik, men inte ha tid att chilla där ordäntligt! Måste kila till jobbet igen!!!

Önskar dig en riktigt somrig och solig helg!!!!
Kraamar!
-Pia-

Frøken Anker sa...

Så smukke ting, du finder i Danmark :-)
Stolene var fine. Og dugen kan jeg lige se på mit bord.
Jeg er også lige kommet hjem fra en indkøbstur. Så er butikken klar til sensommeren :-)

Hav en dejlig helg
Birgitte

Ett ögonblick sa...

Tack, gulliga Du!! Roligt att du tyckte om det..."tyvärr" har jag redan sålt nattduksbordet...eller tyvärr, jag är jätteglad för det och det kändes som om det hamnade i händer hos några som tyckte väldigt mycket om det:), (viktigt för mig)

Såå fint Du har gjort iordning stolarna!!! Vilken bra idé att färga det gamla tyget, då ser det ju gammalt ut ändå, men i ny nyans.
Jättesnyggt!!!!

Till Markaryd tror jag att jag måste åka, kan inte vara så himla långt härifrån... Ser ut att vara en "drömaffär" för mig:))

Fredag igen, så jag önskar Dig en riktigt fin helg!!
kram lisamaja

hagagården sa...

Härliga saker du visar,du undrade om fågeln,är det den stora fasanen du menar så tar jag 399.- för dom.
Stor kram och ha en fin dag.
Ninni

G:a Affären sa...

Hej Kathrine!
Tack för din fina kommentar, det värmde och jag behövde det idag!
Idag hämtade jag även ut paketet och visst var allt helt, så väl paketerat. Burkarna är jätte fina och jag är helnöjd, nu är det bara plommon som fattas.

Vilket ställe; Lillstugans Antik! Jag förstår att du blev sugen på en egen lokal nu. Du har ju så mycket fint och jag ska kika in hos dig nu.

Kramar
Cia

Vitspets sa...

Himla så mycket fint i din butik
Kram Karina

Solveig sa...

Vakre ting du viser! Helt etter mitt hjerte - ingen tvil om det!
Visst blir man gladere av litt sol;o))) Det merkes - spes. etter en heller kjølig sommer!
Sitter her med en veldig nyskjerrig katt nedenfor meg- Han lurer på hvor i all verden fuglekvitteret på bloggen din kommer fra;o))) Dette må jo sjekkes nærmere!
Ha en flott helg videre!
Klem fra Solveig