tisdag 14 augusti 2012

Nya Fynd...

Godmorgon alla kära läsare,
idag skiner solen här och det ser ut som om det kommer
att bli en fin dag.
Som jag nämde i mitt inlägg igår så kommer jag att
lägga ut lite nya saker i bloggbutiken idag,,
saker som jag hittade på våran 
Antique Road show i somras.

 Lite linne så klart med rött monogram,,
sådant faller jag alltid för,
gamla bolstertyger,

 En fin gammal hushållsvåg helt fungerande,
lite vitt porslin som denna gamla mortel, och en fin vit bålskål,
och lite vita upplägningsfat.

 Vackra lakan...
med breda spetsar

 Och här en bild på den fina gamla mortel, 
ganska stor är den...
Ja och så lite till!
Så Kika gärna in,
http://fagel-blabutik.blogspot.se
skall försöka att få ut sakerna nu på förmiddagen,
men om ni ser nåt redan nu, går det bra att maila mej på
tantbla@telia.com


Hoppas allt är bra annars och så får ni ha en fin dag!

Kramar Kathrine...

19 kommentarer :

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så fina saker du lagt ut i butiken! Jag har mejlat dig=)

Ha en fin fortsättning på dagen!
Kram,
Regina

gamla skolan sa...

Så mycket fint , dom röda monogrammen är såå vackra !
Kramar // Susanne

Jana sa...

Beautiful clothes and old weights.
Have a nice day.
Jana

Sallys hus sa...

Hallå där!
Nu är jag hemma igen..;)

Vad mycket fint du visar igen..;)
å lille Theo..ååå så söt han är!!

ha en fin dag!
Kram KATARINA (Sally är hunden..;)

hemma hos lilla mej sa...

Så himla mycket fint som du visar.ha nu en skön tisdag.Kramar Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Som vanligt vill jag ha allt jag ser, men det går ju inte... Väntar på mitt paket nu, kommer bli superbra i soffan. Kuddarna visar jag på torsdag, så himla nöjd.
Kramar
AnnaMaria

john sa...

Oh too many nice things you show us ! I love the red monogrammed linens ...Gail x

Anki sa...

Tack vad du är gullig!
Åh vad mycket fint, ska kika i butiken även om plånboken inte tillåter några stora utsvävningar *ler*

Ha en fin dag vännen!
KRAAM!

Hanna sa...

så fina fynd du hittar.
Kram
Hanna

Vitspets sa...

Himla så fina saker
Precis i min smak
Kram Karina

LissasVita sa...

Så fint gammalt linne! Kramen Lisbeth

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så masse lekkert du har funnet der.. herlig mye fint i butikken din nå :) Ha en fin kveld :) Klemmer

Frida sa...

Så fint med broderade monogram, många fina saker du har hittat. Jag tänkte på den här emaljsåpan som man sätter på väggen, har du den kvar fortfarande? I så fall vad skulle den kosta med frakt? Skulle jag kunna lägga undan den till den 20:e? Jag får mina pengar då. Om den inte är såld vill säga.
Kram Frida

Margareta sa...

Så mycke fint som vanligt...Tycker om allt..Men nu får jag vara glad för det jag köpte senast av dig och det är jag.

Kram margareta

Frida sa...

Hej Kathrine!
Jag har mailat dig.
Kram Frida

myrica sa...

Vilka underbara saker du visar upp.
Tänkte mig dom fina handdukarna men dom var redan tagna, synd.
HA det gott
kram

piccolaceleste sa...

bravissima... complimenti.. a presto lu..

Blan betong och gammeldags pioner sa...

halloj första gången jag e inne på din härliga blogg...hur jag hittade hit??? sökte i går på bolsterkuddar o fick så många träffar på google....hit kommer jag att titta in till ofta kram från Maja

Elsa och Helena sa...

Så mycket vackert du alltid får tag på. Monogramen är jättefina!

KRAM Helena