tisdag 28 augusti 2012

Nya Fynd...

Godmorgon
alla som kikar in här..
Nu har jag lagt in lite nya fynd på bloggbutiken,
som denna vackra duk med ett
 megastort Monogram

 En fotpall i svart och små slitna barnskor,

 ett gammalt nattlinne,

 Ett underbart vackert överlakan med ett stort rött 
monogram, 

 en gammal tickande klocka som fungerar,, det är kul.

 Ett gammalt skånskt Kuddvar, så vackert

 Och denna goding en gammal pall omklädd med
ett grått fårskinn.
och så lite till så klart så Välkomna in på en kik

Önskar er alla en fin Dag,
här ser det ut som det blir sol idag!

Kramar Kathrine...

15 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Så fina stolarna var i förra inlägget, tyg med rosor är vackert. Och den lilla pallen! Jösses så fina nyheter.
Kramar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Bara så mycket fina nyheter.Pallen med fårskinn var ju bara så fin.Önskar dej en skön tisdag.Kramar Rita ♥

Katta sa...

Så vackra ting. Regisiörsstolarna med det blommiga tyget blev jättevackra. Ha en fin dag, kram Katta

Ett ögonblick sa...

Oj, så mycket fint!!! Du har verkligen ögon för det vackra.
Stolarna i förra inlägget blev jättesöta!! vilket fint jobb Du har gjort, verkligen ett pilligt göra att fixa dom stolarna och såå snyggt det blev!!!
Jag njuter av det vackra bolstret men jag har inte gjort nåt av det än...

Igår hade vi sommar, sol och värme...idag känner man att hösten är på gång, grått och kyligt.

Njut av solen och ha det gott!
kramar Lisa

It's me sa...

Great things !! love those shoes !!!...loely week...xxx...

Jana sa...

Beauty, beauty, love old things.
Have a nice day
Jana

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. sa...

Always Beautiful Photo's..♥
The shoes ooohhhh..♥
Lovely greatings Gaby..♥
Have a Nice ♥ week..;))

Bleudelavande sa...

Great things as always!!!! So nice to see you again!
Have a nice evening.

Frida sa...

Så mycket fint du har fått hem. Den där pallen gillar jag den hade passat fint hemma hos mig. Men tyvärr får jag hålla lite i pengarna nu. Barnskorna är ju otroligt söta, jag har en liknande modell själv från 40-talet, skulle jag tro.
Hoppas du får en trevlig kväll:).
Kram Frida

Blommiga Rutan sa...

Oj så mycket fint!
Svarta lilla fotpallen och kudden med text " Minne" fastnar särskildt i mitt minne!

Kram Anncathrine

Hajan sa...

oh så vacker bordduken var med sitt
stora monogram på.
tänk om det kunde berätta oxå vilka fina arbeten som gjordes förr.
kram

myrica sa...

Så mycket fint, dessa gamla lakan är ju bara så vackra.
HA det
kram

Anki sa...

Heej vännen!
Ujuj vad fina prylar, om ändå plånboken var fylld, fniss!
Kika i butiken ska jag göra iaf!

Ha nu en finfin dag, solen skiner här för en gångs skull!

KRAAAAAM!

Monika sa...

Hej söta DU!

Åh, vad jag hade velat ha duken på översta bilden. Så synd att den redan var reserverad!

Du har så mycket fina saker. Precis allt det där rätta! :o)

Nåja, jag har ju shoppat fina och superbilliga keramikfat så jag är rätt nöjd ändå.

Allt gott!
Kram
Monika

Prinsessorna på Bellevue sa...

Men åh, så mycket fiiint! Jag blir gaaaalen!

Kram
Petronella