onsdag 22 augusti 2012

Jag minns...



Klicka på Länkarna och minns
Kramar Kathrine...


6 kommentarer :

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan !

Ja vem gör inte det. På senare tid, gillar jag honom mera, tänk allt han skrev men brodern fortsätter ju.


Kram Mi

Hulda sa...

Nå har jeg sett på alt det fine du har funnet i sommer. Virkelig skjønn den kurven med tekst på, likte også veldig godt den grønne kassen. Vakre saker!

Anneli sa...

Så du växte också upp med Gärdestads musik............

Kram Anneli

Sallys hus sa...

Härligt!!

Tur vi har våra minnen!!

Vad fina ni är utanför mässan du o dottern..;)
Å vad mycket fina bilder du visar..
Kram Katarina

LissasVita sa...

Min egen måne.....då var man tonåring... Kramen Lisbeth

Blommiga Rutan sa...

Åh vad jag tyckte om Ted Gärdestad! Det första jag köpte när jag fått min sommarjobbs lön ,
sommarlovet mellan klass 7 o 8 var just hans LP Jag vill ha en egen måne. Sönderspelad.
Så sorgligt och tragiskt att han inte längre finns.

Kram Anncathrine