tisdag 18 september 2012

Nya saker i bloggbutiken...

Hej på er!
Nu har jag lagt in lite nytt på bloggbutiken,
Nja inte nytt i den bemärkelsen,
gamla saker så klart,
det är det mitt hjärta klappar varmast för
Ler!
En Dansk Gammal Skärmaskin
Super snygg!

 En gammal emaljerad hålslev,

 En vacker gammal tygask,

 Lika fin inuti som utan på.
ler!

 Ett gammalt tråg, gamla bolsterkuddar i ett kraftigt 
hellinne,

 Ett gammalt spillkum,,

 Och dessa gamla apotekarflaskor och så lite till
såklart!
Så Varmt Välkomna in och kika!
http://fagel-blabutik.blogspot.se


Hoppas ni alla får en fin dag!
Här lyser solen idag!

Kramar Kathrine....



12 kommentarer :

Hulda sa...

Så mye fint! Selv falt jeg helt for den stripete bolsterputen. Den var lekker!

liven sa...

Så mye fint!!
Det er de gamle sakene som er best :)
Synd det er så dyrt med porto fra Sverige til Norge....for du har bare så mye fristende !!

ha en fin dag Kathrine

Evashusotorp sa...

Här regnar det idag , men va, gör det , jag pysslar istället.
Ha det fint
KRAM
Eva

Roses & Angels sa...

HEJ♥ Det var länge sen sist. NU är jag tillbaka igen efter en paus. har raderat nästa alla mina inlägg för jag ville ju ha knappar på bloggsidan hiihi så nu är det bara att fylla på igen. MÅSTE kika vidare här hos dig och din butik. KRAMEN

Johanna Stålros sa...

Härliga gamla charmiga ting;) Kram

Monica sa...

Så mye fint i de to siste innleggene dine, man skulle bo i Sverige og hatt masse penger ;-D

Ha en fin kveld :))

helle sa...

Flot gammel skål, ingen grund til at bruge penge på nye, efter min mening!

Hav en fin dag Kathrine!
Kram Helle

myrica sa...

Så mycket fint du har där.
Jag håller på med att sy, får se om det blir bra när det är klart,
Ha det gott
kram

MODERN COUNTRY sa...

Hei Kathrine !

Du har vært ute og samlet sammen vakre saker igjen ser jeg. For en herlig jobb du har. Spillkum og bolsterkuddar, fine favoritter.

Nyt en skjønn ettermiddag.

Roses & Angels sa...

Tack♥ Ja känns bra att vara tillbaka. MEN så mycket fint du har i butiken. Kikade igår men har ju köpstopp. Uhuuu. KRAM

Hajan sa...

vilken tur Du har som hittar så många bra saker,när Du är i köptagen

Lycka till i din butik.
kramar.

camilla sa...

Så mye fint!:)
Ja...Sier som Monica over her...det frister ganske ofte å bo i sverige..:)
Ønsker deg en riktig fin kveld:)God klem fra meg:)