söndag 28 oktober 2012

A Sneak Peak...

Godmorgon denna kyliga morgon,
10 minus stod det på termometern när vi kom upp,,
Brrrr,,,
Idag visar jag några bilder från min Matsal 
I love this chair,,

 
 Har gosat till det lite med ett fårskinn på sitsen,
cosy!!!
Och jag tänker inte strippa den, jag tycker den är fin som den är,
Kakelugnen står precis bredvid på högra sidan men den fick 
jag inte med på bild!
Sorry!!

 En bukett med rosa rosor får pryda matsalsbordet,,
Nej nu skall jag gå ner och plocka undan lite!


Önskar er alla en fin Söndag!

Kramar Kathrine...

23 kommentarer :

LissasVita sa...

Gud så fint....:)) Kramen Lisbeth

Unknown sa...

Åh, såå fint!!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kallaste morgonen här också, farbror frost har gjort trädgården vacker. Fina bilder, och stolen gillar jag mycket också. Och så fina ljusstakar du har på golvet.
Ha en riktigt mysig söndag
Kramar
AnnaMaria

liven sa...

En flott matsal du har Kathrine :)
Så kaldt som det er hos dere da...uff!
Her er kommet snø og litt kaldt er det jo.
Vi er jo bare i oktober....vil ha litt lenger høst!
Ha en fin søndag :)

Dronninghuset sa...

;-)
fineste søndag til deg og gode venn.
klem TOVE

Ett ögonblick sa...

Vackra bilder från din matsal!! och stolen...sökte länge efter en sådan men alla höll till borta på östsidan, så det fick vara och nu har vi inte riktigt platsen... men ombytlig som jag är...så kanske, när rätt stol dyker upp, så finns det plats. Jag älskar modellen!!!

Vi har också frostigt idag och tror nog det är den kallaste morgonen här också...termometern har gått sönder, så jag har inte koll;)
Vackert som tusan, men kallt!!!!

en fin söndag till Dig!!!
kram Lisa

Nyanser av vitt sa...

Vilken mysig stol med fårskinnet i. Ha en fin söndag.
Kram Agneta

Birgitta sa...

Så snyggt och mysigt med det goa fårskinnet!

Ha en fin söndag, kramar Birgitta

Johanna Stålros sa...

Vilken fantastisk fin stol! Ha en fin söndag. Kram

Katta sa...

Stolen är jättefin och den har ursnygga ben ;) Tycker fårskinnet på den blir pricken över i:et och lyfter helheten nu denna kalla årstid, skulle kunna boa in det mesta med fårskinn här hemma nu för det ger sån myskänsla. Sötaste färgen på rosorna med. Kram Katta

Anna sa...

Åh, så mycket fint!
Ha en skön söndag.

Kram Anna - Mitt hus på landet

Monika sa...

Bedårande vackert här hos dej, som alltid, Kathrine!

Mysig söndag!
Kram
Monika

Unknown sa...


http://vindsromantik.blogspot.se/

Underbara bilder, och de skira rosorna och fågelsången... härligt.

Kram Maggan

Tinas bo sa...

Fy fasen vad kallt... brrr
Och besvärar mig över -2 grader.. :)

Supermysiga bilder!
Stolen ser sååå inbjudande ut... :)

Kram Tina

It's me sa...

Oh so nice...enjoy a happy sunday darling...love Ria...xxx...

Madame Edith sa...

Åh, vad mysigt det ser ut. Stolen är jättefin och det blev ju så härligt med ett fårskinn på :)

Kram/M

Änglarnas hus sa...

Rummet verkar vara fantastiskt vackert..åtminstone de sneakpeak bilder du bjuder på!! Älskar fåtöljen och blir glad när jag hör att du inte strippar den!!!!

Kram kram Sanne

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Love, love og atter Love :-) Så nydelig hos deg.. Så lyst på en sånn stol :-)

Margareta sa...

Du har det så hemtrevligt och fint.Underbara bilder.Stolen är då verkligen en skönhet.
Alltid lika roligt och givande att kika in hos dig.

Kram Margareta

helle sa...

Hvilken fiin stol!! Så smukt og hyggeligt med fåreskindet og puden!

Nyd ugen ven!

VACKRA hem och interiör sa...

Vilken vacker matsal!!
Ha en ljuvlig vecka.
Kram
Pia

myrica sa...

Så härlig stolen ser ut, kan tänka mig att ha en sådan här hemma.
Ha en bra dag
kram

Marie Louise sa...

Så fint med den fina stolen och fällen på den..ser riktigt hemtrevligt ut..här i Orsa är det vinterväder idag kan jag säga..det bara vräker ner..kram och ha det gott / Marie