fredag 14 december 2012

Pass På...

Gomiddag alla kära bloggvänner,
Måste börja med att tacka för alla
Grattis Hälsningar på mitt
inlägg igår,
jag är rörd av alla fina hälsningar 
Tack Kära Ni!
Ni förgyllda min Dag.

 Nu till nått annat,
Idag har jag lagt ut sista Julsakerna för i År,
Julen närmar sej med Stormsteg, 
Så det här är dom allra sista,
Denna gamla vackra juldekoration 
så otroligt vacker,
Med gamla figurer i trä och gips,
http://fagel-blabutik.blogspot.se

 Gamla Smällkarameller fann jag på min tur till
Danmark, så dessa två ligger nu inne på 
Bloggbutiken,
 Äldra Julgranskulor i en riktigt
Karamellrosa färg, matchar blommorna i Bakgrunden
ser jag!

 Så fin färg som sagt!
 En gammal Papplåda som jag hittade i Danmark, så charmig,
denna har jag fyllt upp med gamla Julgrasnprydnader,
i en salig blandning,
Så kika gärna in på Bloggbutiken,
 Har fyllt upp lådan med ca 15 gamla julgransprydnader, 
det ni!
Som sagt om ni är intresserade av något så bör ni maila mej
så fort som möjligt för att jag skall hinna packa paketen och få iväg
dom till Jul.
Kika gärna in på Bloggbutiken
http://fagel-blabutik.blogspot.se


 Sedan vill jag önska
er alla en fin 3 advent!
Själv skall jag ha en liten födelsedags fest
på Lördag!

Tjingeling alla fina!

***Kramar Kathrine***

14 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Kikar in och önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥

It's me sa...

Have a nice weekend.....12 days to go...love Ria...xxx...

VACKRA hem och interiör sa...

Grattis i efterskott!!! Åh, vilket fint paket du fick, underbart papper... och madonnan, aahh... så vacker!! Vackra saker du funnit också... här är det mycket som vanligt nu så det är bara att lägga sig och sova mellan varven...
Ha en jättefin helg!
Kram

Anonym sa...

Utrolig vakkert hos deg.<3
Klem Mette.

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så hyggelig gammel julepynt, ja, det er noe spesielt med det, og veldig morsomt å få tak i! Nylig fant jeg en nissefigur fra 1930-tallet, og den er jeg allerede blitt veldig glad i!

Ønsker deg også en herlig 3. advent, og et forsinket gratulerer med dagen den 13!

Klem Cahtrine :-)

Katta sa...

Stort grattis i efterskott Kathrine!! Vilken fantastiskt fin madonna du fick. Underbara de rosa kulorna i asken, så vakra att det ser dekorativt ut bara att ha dem kvar så. Ja nu går det medstormstegmot julen, känner inte riktigt jag är med på det än men det blir väl jul ändå :D Ha en fin tredje advent, kram Katta

teddy bears Marin to Venice sa...


Ohhhhh....è tutto bellissimo !

Rosarita

Tinas bo sa...

Först och främst Jättegrattis i efterskott, söta du!!!
Det missade jag totalt...

Vilken undebar Madonna!
och sååå mycket fint du visar... som vanligt! :0)

men du, fy vale vad kallt ni har det!!
Här har det spöregnat i 2 dagar och idag så hade vi + 7 grader, så snön är ett minne blott... suck

ha en mysig adventshelg
Kram Tina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Otroligt fina julsaker du hittat och säljer, krubban är vacker och annorlunda.
Ha en mysig tredje advent
Varm kram
AnnaMaria

Ewa`s Galleri sa...

Gillar de små figurerna i trä o gips
Påminner om barndomen
Ha en riktigt skön söndag

Jana sa...

Beautiful Christmas decoration. Have a Merry Christmas.
Jana

Pia sa...

Tjingeling Katharine! Önskar dig en fin ny vecka!!!

Kraaamar!
-Pia-

Tidevarf sa...

Mycket fint. :)

Önskar dig en härlig måndag.
Kram
Anneli

Frøken Anker sa...

Hej Kathrine
Så fine ting du finder i Danmark :-)

Hav en dejlig juleuge
Birgitte