söndag 2 juni 2013

Lördagens Inköpsresa...

Hej alla fina Läsare...
igår var jag och min man på inköpsresa,
uj uj så mycket fina saker jag hittade,
en vacker gammal romantisk underkjol i brodyr


 Så otroligt vacker,


 En gammal koffertkista i rotting,


 Gammalt vitt porslin,
så mycket fint!


 Och denna gamla tygpåse,


 och dom här fina pelargonerna hittade jag också,
en underbar sort.


 Sedan hittade jag mer så klart,
gammal knopphängare,
en till gammal koffertkísta i rotting med svart text,
en gammal badrumsspegel med låda,
gamla bolsterkuddar,
gamla örngott,
ja listan är lång,
sakerna läggs ut på
tisdag
i bloggbutiken,


Hoppas ni haft en fin Helg!
Kramar Kathrine...

12 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var mycket fint det, kommer bli spännande och kolla på tisdag. Hör jag ordet bolsterkudde blir jag jätteintresserad.
Solig kram
AnnaMaria

Sabelhagens Olivlund sa...

Oj, oj så mycket fiiint! Koffert med svart trext låter spännande:).
Ha en skön kväll.
Kram Maria

Frida sa...

Vilken fin koffert. Fina pelargoner med är det Apple blossom? Ser fram emot att få se vad du mer har köpt. Ha en skön söndagskväll! Kram Frida

Jennys Vita Villervalla sa...

Superfina fynd som vanligt!
Ha en fin kväll!
Kram
Jenny

G:a Affären sa...

Hå,hå,ja,ja....koffertkistan är en dröm! Så mycket fint både i och utanför också. Nu hänger jag på låset på tisdag!

Här har åskan skrämt mig på kvällskvisten men nu har den dragit vidare...

Kramar
Cia

Anno 1924 sa...

Så mye fint du har fått tak i! Nydelig pelargona i den lille kurvkofferten!:))
Ha en fin søndagskveld!:D Klem

Katta sa...

Å så fint det blev med Pelargonerna i korgkistan! Hoppas du haft en lika fin söndag som vi haft här, kram Katta

hagagården sa...

Så spännande att se vad du har fyndat,här är det full rulle med målande butiken och nya valpar,helt underbart.
Kramar
Ninni

Tinas bo sa...

Oj vad mycket vackert du hittat igen!!
Korgkistan är ljuvlig.. :)

Kram Tina

myrica sa...

Så spännande att få se vad du har köpt, det som visas är ju bara det fint.
Ha det gott
kram

Birgitta sa...

Vilken härlig inköpsresa med så många vackra fynd. Är speciellt förtjust i korgen, är faktiskt något av en korgoman.

Kramar och ha det gott, Birgitta

Ankan sa...

Vad mycket fina och inspirerande bilder med precis sådant jag gillar! Man kan inte sluta titta runt när man väl kikar in här :)
Vacker väggampel också måste jag tillägga!
/Ankan