lördag 15 mars 2014

Instagram...

Godmorgon alla fina läsare,
Lördag morgon och det blåser rejält ute,
Och så har vi fått lite snö igen,
Idag visar jag lite av dom bilder som finns på Mitt
Instagram,
Har lyckats få tag i en fin målning,

 Och dessa gamla Vintage skor är så fina...

 Spets och torkad pion är en fin kombo,

 En vacker Kungsängslilja, dessa är så vackra,

 En till torkad pion,
ja som sagt om man vill kan man  se mera bilder
på mitt Instagram,
klicka bara på länken högst upp i vänstra spalten här på min blogg,
Så kommer ni in där.


Jag är just nu lite frånvarande här på bloggen, 
det är mycket just nu,
men jag lovar att kika in till er när tiden finns,

Önskar er en fin Helg!
Kramar Kathrine...

10 kommentarer :

Natasha in Oz sa...

Your pictures are beautiful! I must see if I can find your instagram!

Best wishes,
Natasha in Oz

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin tavla, kan allt undra om den kommer i butiken...? Förstår att du har mycket nu, var rädd om dig vännen.
Stor kram/AM

myrica sa...

Vilka underbara skor, så fina och spetsen härlig.
Ha en bra dag
kram

Katta sa...

Vilken underbart vacker målning! Önskar dej en fin helg. Varm kram Katta

House and Garden by Bia sa...

Gud så vacker Kungsängslilja....och det andra du visar också förstås...som alltid, hihi....ha en fin lördag...vi ska en sväng till Ikea...söker efter en hylla till badrummet ;))
Kram Bia

hemma hos lilla mej sa...

Vilken ljuvlig och vacker målning .Ha en skön helg .kramar Rita

Eleonora sa...

O så mycket vackra saker du visar! Pionen är lika vacker torkad som nyfräsch.
Skorna gillade jag mycket.

Vårkram från
Eleonora

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Vilken läcker tavla!

Absolut, kikar alltid på dina instagram bilder.

Trevlig helg
Kram Anncathrine

Frida sa...

Vilken fin tavla du har hittat och skorna är underbara. Förstår om du har mycket just nu. Ta hand om dig! Kramar Frida

diana sa...

Rigtig fine billeder romantik og maleri.
God lørdags aften !!