tisdag 1 april 2014

Dagens Nyheter...

Godmorgon alla fina Läsare...
1 April och Dagens Nyheter i butiken,
ett gammalt krus i svart,

 Så snyggt att ha blommor i tex,

 Speciellt ljusrosa Hortensia,
ler!

 Gamla Näsdukar i siden med ljuvlig 
tyllspetskant,

 En gammal tavla i
Petit Point broderi,

 En charmig Fransk Mjölsäck,
http://fagel-blabutik.blogspot.se

 En fransk gammal Kanna,

 Gamla Hönor i vitt opalinglas,
Fina att ha på bordet nu i påsk,
Ja och mycket mera så klart,
så kika gärna in i butiken,
http://fagel-blabutik.blogspot.se
Hoppas det blir en fin dag i dag,
och Jisses redan 1 April, 
inte klokt, vad tiden går fort,


Ta hand om er!

Kramar Kathrine...

8 kommentarer :

Sabelhagens Olivlund sa...

Mycket fint du har där. Liknande stor höna hade min mormor och morfar, och jag tror den finns kvar på landet.
Ha en fin dag i solen
Kram Maria

Anneli sa...

Sköna saker du hittar.
Den svarta urnan var ju supersnygg, är svag för svarta detaljer i det vita...........

Ha en solig och fin dag,
Kram Anneli

Hajan sa...

Det var vackra saker
vitt är väldigt snyggt och kan
placeras var som helst.

tack

Tidevarf sa...

God morgon,
Oj nu skulle man varit snabb inte hann jag med dina fina saker idag.

De hönorna är ju vackra att ha till påsk, jag har ju en blå som ska plockas fram när det är tid för det.

Ha en vacker dag.
Kramar
Anneli

hemma hos lilla mej sa...

Å vad mycket vackra saker du hittar .Ha en skön tisdag .Kram Rita

House and Garden by Bia sa...

Oj så mycket fint....näsdukarna och mjölsäcken tyckte jag extra mycket om ;)......nu ska jag snart åka till hårfrissan....håret växer fort på våren också tror jag, hihi...
Ha en fin vårdag!
Kram bia

Heléne sa...

Så mycket fint du visar! Gillar näsdukarna.

Ha en fin dag!
Kram
Heléne

HWIT BLOGG sa...

Underbara saker du har...kruset var sååå snyggt! Måste ta mig den där stunden och kika runt på dina saker...det är mycket man vill ha ser jag!
Ha en fin vecka och tack för din söta kommentar :)
Varm kram,
Titti