lördag 13 september 2014

Se och Njut!

Godmorgon fina Läsare,
kan man annat än sucka av vällust
när man ser dessa bilder,
Bilderna är hämtade från Pinterest,
kolla in hängsoffan,
I love it!
Blev inspirerad av att göra en fin Höstkrans när jag såg
denna fina,

 And this
so Beautiful,

 And this,

 och denna är väl ljuvlig,

 Pinterest är en guldgruva att leta vackra inspirerande 
bilder i,
Ja nog om det,
Hoppas ni får en fin Helg!


Så ses vi snart igen!
(Och ni glömmer väl inte bort att rösta på
Söndag!)


Kramar Kathrine

10 kommentarer :

Ett ögonblick sa...

Godmorgon Kathrine!!
Vackra bilder!! Ja, Pinterest är verkligen en guldgruva.

Röstningen har jag redan fixat;)) Tittade på debatten igår, men blev inte så mycket klokare, så jag står fast vid det jag redan lagt i kuverten.

Jag önskar Dig en riktigt fin helg!!
kramar lisa

Solstrimmor sa...

Så fint och njutbart!

Ha en fin helg du också!
Och såklart röstar vi!!

Kramar från Eva-Mari

Sabelhagens Olivlund sa...

Fina inspirerande bilder!
Ha en fin lördag
Kram Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vackert. Jag följer dig på pinterest, har du sett det.... Och jag ska rösta, men tvekar in i det sista vem jag ska rösta på, det brukar jag inte göra.
Kramar/AM

House and Garden by Bia sa...

Härliga bilder...kissen var ju såå söt ;))...här skiner solen idag och jag ska ha min loppis öppen i helgen...håll tummarna, hihi
Kram bia

Maj sa...

Fina foto och speciellt gillar jag "kattbilden". Helt ljuvlig! /M

Villrose sa...

Den med druene falt jeg for...

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka vackra bilder du har hittat! Jag blir nyfiken på att kika in på Pinterest för nu har jag sett fler som hämtar bilder därifrån. Jag ska absolut rösta i morgon och vi ska ha valmiddag för yngsta dottern och hennes pojkvän ska välja för första gången.
Kram,
Regina

myrica sa...

Så fint, men jag gillar ju såklart bilden där det sitter någon och tittar ut.
Ha en trevlig söndag
kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.