torsdag 5 februari 2015

Hortensia

Godmorgon på er!
Hoppas ni har det fint.
Här har vi fått mycket snö nu,
och det är vackert Vitt ute.
som det skall vara på Vintern
 här i Norden,
Ljuset från snön gör att det blir ljusare,
och man mår bättre.
LIte hortensia bilder bjuder jag på idag,

 Ni som följt mej här på bloggen,
vet att det är en av mina absoluta favoriter,
Så underbara,
och finns i så många  olika färger,
Snart är det Helg igen,
fort går det,
och vi är redan inne i Februari,
Snart är det Vår igen,
Även om man inte tror det just nu,
men den som väntar på nåt gott,
ler!


Hoppas ni alla får en fin Torsdag!
Var inne på You Tube och hittade dessa Fina soundtracks
från 10 vackra filmer
Klicka på Länken för att lyssna
https://www.youtube.com/watch?v=W8BpcO4K9ao

Kramar Kathrine...

6 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Jag har tittat och lyssnat medan jag åt mitt frukostägg, har sett nästan alla filmerna. Men favoriten är Chocolat. Musiken är jättebra till alla.
Och jättefint med hortensia, passar så bra i din matsal.
Kramar/AM

Lynetmor sa...

Hei, så fine blomster :-) Ønsker deg en fin dag :-)

Margareta sa...

Såå fina bilder som ALLTID hos dig. Jag har lust att köpa en Hortensia idag. Det kanske blir så.
Ha en bra torsdag du också!
Kram Margareta

myrica sa...

Jag är inne och kollar lite, vill oxå önska dig en trevlig helg
kram

Gårdsjenta sa...

hortenia er min favoritt også :) nydelige :)

Frida sa...

Vilken fin färg på hortensian :) Den står fint i den krukan. Ha en skön helg! Kram Frida