måndag 15 juni 2015

Lite smått och gott!

Godmiddag alla fina Läsare,
Ny vecka och nya tag!
Här kommer en presentation av 
Morgondagens Nyheter
i min Butik
En gammal Brölloppskupa,

 En gammal korg,

 En gammal Madonna,

 En gammal Soppterrin,

 Ett gammalt tråg!

 Gamla Konserveringsburkar,
och lite till, 
så kika gärna in i Butiken i Morgon Tisdag,
http://fagel-blabutik.blogspot.se
Fin Vecka till er!
Hoppas det blir fint väder till 
Midsommar


Ta hand om er och ha det så bra tills vi ses igen!

Kramar Kathrine...

6 kommentarer :

It's me sa...

Enjoy summer....happy week love Ria...x!

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket fina saker .Du hittar alltid så mycket fint .Ha en skön start på nya veckan .Kram Rita

myrica sa...

Så trevliga gamla ting.
önskar dig en solig dag
kram

House and Garden by Bia sa...

Vilken fin bröllopskupa ;)
En liknande tråg har jag på torpet, som vi har ärvt...dom är så fina ;)
Ha en fin midsommarvecka...med förhoppning om fint väder !!
Kram bia

Tidevarf sa...

Hej där,
Underbart vackra saker! :)
Hoppas du har det härligt i din fina trädgård och att solen visar sig hos dig.

Tänker på dig ska du veta min härliga bloggvän, fast jag inte bloggar så ofta just nu.
Kram
Anneli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Glad midsommar vännen, skriver
nu ifall jag inte hinner imorgon.
Varm kram/AM